
Nauka Dla Wszystkich
Projekt ma zapewnić równy dostęp do kształcenia na poziomie szkolnictwa wyższego. Aby to osiągnąć, uznajemy za niezbędne zapewnienie:
- Dostępności – uczelnie powinny być łatwo dostępne dla wszystkich studentów, bez względu na ich stan zdrowia, pochodzenie czy płeć.
- Wyrównania szans – program studiów w uczelniach powinny być realizowane przy użyciu metod i technik wspierających pozwalających na osiągnięcie tych samych efektów uczenia się niezależnie od cech studenta
- Indywidualizacji – wykładowcy powinni podmiotowo dostrzegać i wykorzystywać reprezentowane przez studenta potrzeby, zdolności i zainteresowania optymalizując osiąganie przez niego wyników uczenia się
- Różnorodności – uczelnie powinny oferować różnorodność celem zaspokojenia potrzeb studentów
- Wsparcia – co oznacza pomoce dydaktyczne, wsparcie emocjonalne i społeczne, konsultacje z doradcami i wykładowcami
- Eliminowania dyskryminacji – uczelnie powinny dążyć do eliminacji wszelkich form dyskryminacji i wykluczania oraz zachowań nieetycznych
Kierownik Projektu
W projekcie, jej praca to nie tylko zarządzanie – to także budowanie zespołu, nadawanie kierunku badaniom oraz dbanie o to, by każdy etap realizacji projektu realnie wpływał na dostępność edukacji wyższej. Jest (neuro)psychologiem, naukowo zajmuje się…
Zespół badawczo-ekspercki
Zespół badawczo-ekspercki
W zespole zajmuje się riserczem i prowadzeniem social mediów. Wyszukuje najciekawsze badania naukowe i sprawia, że stają się one przystępne i wciągające niczym dobra…
Zespół badawczo-ekspercki
W zespole dba o to, żeby treści były dostępne dla wszystkich, zwracając uwagę na każdy detal – zarówno w samym projekcie, jak i na…
Zespół badawczo-ekspercki
W projekcie odpowiada za badania naukowe z ramienia partnera naukowego. Dba o najwyższą jakość naszych analiz oraz o to, by końcowy raport nie tylko…
Instytucja realizująca projekt (uczelnia, partnerzy)
Uczelnia Łazarskiego
- Uczelnia akademicka. Spośród 211 uczelni niepublicznych tylko 27 to uczelnie akademickie. Uczelnia Łazarskiego istnieje od 1993 roku, to jest od ponad 30 lat.
- Wyniki ewaluacji działalności naukowej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w zakresie dyscyplin: nauki medyczne, nauki prawne, ekonomia i finanse, nauki o polityce i administracji w uznaniu jakości prowadzonych badań uprawniają Uczelnię do przeprowadzania w tych dyscyplinach postępowań habilitacyjnych oraz przewodów doktorskich.
- Na przestrzeni wielu lat zajmuje prestiżowe 3,4 miejsce w rankingu uczelni niepublicznych czasopisma „Perspektywy”
- Stale zwiększa ofertę prowadzonych studiów wzbogacając ofertę o interdyscyplinarne nowocześnie potraktowane programy kształcenia w odpowiedzi na zmiany rynku pracy.
- Zachowuje od początku swego powstania szacunek dla różnorodności i mniejszości okazując zrozumienie i wsparcie dla ich pełnoprawnego istnienia w inkluzywnym środowisku akademickim zgodnie z kultywowaną Misją Uczelni.
- Stale rozwija dostępność dla osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z orzeczeniami lekarskimi i bez orzeczenia, by czuli się w murach Uczelni równoprawnymi członkami środowiska akademickiego w pełni realizującymi swój potencjał.

Korporacja Badawcza Pretendent
Od 2007 r. Korporacja Badawcza Pretendent przeprowadza badania społeczne i rynkowe. Mamy duże doświadczenie w badaniu dla JST, instytucji rządowych oraz publicznych. Pracujemy również na rynkach międzynarodowych. Jako Korporacja Badawcza Pretendent od początku 2021 r. jesteśmy wpisani do belgijskiego rejestru spółek handlowych a od czerwca należymy do ESOMAR, międzynarodowej instytucji zrzeszającej firmy badań rynku, co potwierdza jakość naszych badań